Tuesday, January 3, 2012

2-1-2012 pasti dikenang...

hey babe....

hr nie dh 3 hb ok...semalam nak update dah x larat....telefon ringing kt sebelah telinga pown x mampu nk angkat...hahaha...aleh2 org tu msg aku ckp "bgn dah pg", memang bgn pg bru bce msg tu...hehe.

kenape aku dok penat sgt tu..?? panjang ceritanya..hehe..semalam 2-1-2012...tarikh yg aku akn ingt sampai mati, sebab semalam birthday papa aku..hehe..tapi ade lg drama best smlm. semalam memang aku tgh bosan giler, then wat la status kat fb ajak housemate aku g main bowling, pastu ex colleague aku mse kt vickers dlu nme dye epul like status tu, aku pown ajak dye skali...dye plak rileks je nk join kan..aku pown ok je la...hehe..pastu dh deal sume tetibe dye tnye, kalau dye bawak hadi boleh x...?? aku pown speechless jap la tkkan aku tak kasi lak kan...jap lg dye ckp pe plak...hehe...aku budget si hadi tu tkkan la ikot...aleh2 dye nk ikot lak...damn...

aku dah tak taw nk ckp pe, mesti korg t'tanya2 nape aku gelabah ayam nie..haha sepanjang aku rapat dgn si hadi nie, ktorang x pernah lagi nk t'lalu expose dgn ex colleague aku tu...aku ngn dye dlu satu office k...so kali niemmg aku agak gelabah ckit sbb xtaw nk b'depan dgn dye camne bile dpn mmbr2 lain. tengah aku siap2 kat umh, tetibe ade msg msuk...damn aku tgk lampu je dh taw hadi yg msg...!!! msti dye nk ckp pape nie...jadoiii...gagahkan diri bukak msg tu...dye tnye.."nak men bowling ke...???" the aku reply..."haah dgn iera"...dye bls lak..."dgn iera je ke...??? huhuh"...aahhhh...sudahhh...pe aku nk jwb nie...last2 aku tros terang je la kt dye ajak si epol skali...pastu dye reply blik ckp nak ikot...aku bls je la...jom la...then bila aku dah sampai kat klg parade tu...mkin kuat jantung aku b'degup nie...hehe...skali dah masuk kat tempat bowling tu...jumpa la si epol ngn hadi tu. dye senyum je pndg aku...tapi...!!! dye g tegur mmbr aku pehal...??? hadoiii...confirm si epol nie tertanya2 camne diorg leh knl...hahaha...aku x ckp pe pown...diam je...dye yg wat kantoi....gile tol...hehe..

tak cukup dgn tu, ade lg drama lain...yg nie lg hebat dr drama td..boleh plak ex aku ade kat tempat bowling tu....!!! ya allah lagi la aku speechless...and dengan selambe plak tu si hadi and epol dok kat diorg...haha...ex aku dgn mmbr2 dye lagi 2 org...apis ngn joe, memang sangat2 aku kenal...haha...hadoiii sumpah aku terdiam jap...dr jauh ex aku nie dok pandang2...aku memag tak mampu g kat dye...klau la si hadi nie xde...aku x kisah...nie ade hadi lak...ibarat kate kak pah, aku tgk kepala hadi tu dah berasap...hahahaha...bila ex aku dgn geng2 dye dah habis main, diorg ramai2 dtg kat aku ngn kak pah...hadoiii...aku dh xtaw nk ckp pe...diam je..gelak ckit2 je...dgn apiz ngn joe aku leh lg gurau2...skali dgn si lan nie...aku xleh ckp pe...dia siap tegur aku ckp asal diam je...diam la aku nk tnye ape plak kat dye...dh bpe lame x jumpa...takkan ko nk suruh aku tegur kau mcm member2 dlu2...

tak lame lepas diorang habis main, kitorang pnye turn lak main bowling. tak lame pastu...datang balik lan and the geng kat lane kitorang...!!! time nie kaki hadi dah menendang2 kaki aku...siot je kan..aku takde wat pape pown dok je kat ctu, dye yg dtg kat aku. takkan aku nk halau plak. dye b'diri je blkg aku...tgk kitorang main, sambil mengacau2 kitorang, wayang je tu. time hadi baling bola time tu la dye tnye aku skrg couple dgn sape la..mcm2 la dye tanye...pastu dye acah2 minta no phone mmbr aku nie, bkn dye xde pown sblm nie saje je alasan sbbnye dye pown nk minta no aku jgk. nasib la mase dye minta no aku tu hadi xde...tgh baling bola...klau ade aku tak taw nk ckp pe...

habis je main bowling, aku g watson jap beli shampoo, sebelum gerak tu hadi tanye nak balik ke..?? aku ckp nk beli brg jap kat bwh. tak lame pastu dye msg aku suh karok dlu, then reply msg dye ckp jap lagi aku naik. lepas beli2 brg kitorang pown naik la, masuk la kat blik 11 tu, skali hadi xde g isap rokok dlu...aku duduk je la kat ctu tggu dye dtg, tak lame pastu dye msuk blik then x lme pastu dye nyanyi. sedap gak suara dye...hahaha...dah habis nyanyi tu dye suh pilih lagu, aku mmg failed la nk nyanyi nie...hahaha...pitching out tp kne pakse gak...hehe..tgh pilih2 lagu dye nyayi lagi...kali nie memnag mengena kat aku...siot je, dye nyanyi lagu AXL...AKU LAH KEKASIHMU.....iiissshhhh....sume dok gelakkan aku je...hampehhh tol...siap pandang2 aku, siap perli aku, ckp jgn sedih la...ape la...issshhh....geram tol...elok2 epol tu xtaw pape nie aku rse epol dh dpt taw sumthing...!!!

pasnie klau kantoi ngn epol lg xtaw la...nasib la ye...kau yg pch kan lobang tu...hahaha...aku diam je...ko yg gatal mulut sgt kan...hahaha...tp overall mmg sgt2 happy semalam...thankz to my dear coz tujukan lagu tu ye...siap la kau nnti...!! hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...