Sunday, January 8, 2012

say haii to 2012....

pe jadah bru nak say hye....haha..sgt2 slow la aku nie, btw new year xde g mne pown...dok umah je sbb en. hati  aku still kat terengganu...dye pown jenis tak kose nk menyiksa diri jln time new year nie, dgn jln jam nye mau patah kaki drive wei...dye dah sound awal2 kat aku xyah la dok gatal kluar new year nie yer.


dulu penah kot aku kluar time new year, ade midnight sale la kononnye....bkn midnight sale yg aku dpt, tp hampir aku kne hentak ngn india dgn helmet dye wei..cuak gile time tu nasib la ade ex aku time tu..berani2 ayam gak la. since dari kejadian tu, mmg aku xde nye nak keluar cari pasal.

ape ade dgn 2012..?? eeyyhh...aku muda lg....this is 4 sure...!!! nie la jadinya bila kt tukar tahun nie, secara automatik umur kt pown tmbh even buffday 31 dec sekali pown ko ttp tua okeeyy...haha..bile borak dgn member2 yg sebaya, ckp kt diorg kt nie dh 24 dh...ooppsss...terlepas sudah, sedih ok org lain umur 24 dh kawen dh ade anak 2-3 org..aaku pe yg ade..?? anak cacing banyak la dlm perot nie..

jgn tanya aku pe azam baru, sebab aku memang tak berazam pn nk ade azam baru..eyyhh...serius la wei xyah azam2 nie, klau ade rezeki tu ade la, xde nk wat cmne kan...kne la usaha lg...just hope tahun baru nie mkin bertambah la rezeki aku, x kire la dr segi ape kan...insyallah...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...