Tuesday, January 10, 2012

awak dah ade GF baru...???

eyhh aku nie..thesis x buat2...asyik dgn blog, fb, twitter....ape la nk jd nie..haha...

aku tgh bengang nie...call si encik hadi nie x angkat2...adoiii saje je bg aku panas hati...!!! tapi aku pelik la aku panas hati kejap je kat dye nie...nnti esok luse dye call sejuk la...hahaha...susah tol nk mrh kat dye nie...ko pakai mandrem ek kat aku...!! eerrkkk..macam kau hot sgt dye nk mandrem kau..!!!

aku memang call kau sebab nak dgr GF jalang kau tu jwb phone tu...!!! iissshhh biadap tol..!! berani ko off hp...berani kau silent hp...

cehh aku nie berani sgt la biadap belakang dye nie...cube depan2...hahahahaha...

pe sebab susah sgt nk dgr suara kau nie...!!! aku taw la kau tgh sakit tu...xkan x larat angkt phone kot...uurrgghhh....seligi kang...!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...