Tuesday, October 11, 2011

surprise drop by....

kau memang suka buat aku tersengih sorang2
kau jugak suke wat aku bengang
kau tahu camne nak buat aku happy
aku rase hidup aku macam bangkai kalau kau takde

paham tak aku just syg kau sorang
surprise yang kau selalu buat
walaupun just sekecil alam pon
aku akan ingat sampai mati

btw thankz for drop by dear
aku taw kau penat kerja
kau memang takde life
tapi aku terima kau seadanya

kalau pun jodoh kita tak panjang
aku tak akan pernah menyesal
kerana pernah menyanyangi kau
yang pasti akan tetap sayang kau

hadi matros
aku sentiasa berdoa
jodoh kita panjang
biar pun kita terpisah jauh
aku sentiasa berdoa
dan akan terus berdoa

semoga tuhan sentiasa merestui kita
sumpah aku sayang kau





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...