Monday, October 31, 2011

alahaii...awang hitam...

hey uolls,

uolls mesti penah ambil exam kan...tipu benor kalau sape tak penah buat exam...nasib baik dalam dunia nie nak masuk toilet tak kena ambil exam...haha..

nie nak story mory ckit la pasal gelagat2 manusia yang ambil exam nie..sekarang aku kat tahun 3 semester 1 degree of mechanical engineering...so means dh b'puluh kali la aku ambil exam nie...banyak bende berubah dalam dunia nie...TAPI...!!! perangai si AWANG HITAM nie tak ubah2 dari zaman atok nenek diorang putih dulu...issshh...

uolls panas tak bile kite tengah kusut susah nak jawab paper tu, boleh pulak la si AH nie bertukar-tukar paper soalan dgn kaum diorang jugak....iissshhhh....rase nak hentak je pale diorang tu...masalahnya pihak universiti buat2 tak nampak je kan...adoiii...kalau la dak melayu yang wat camtu mau kene penyepak kat situ gak...

memang cilake la diorang nie...tadi first paper aku...sebelah aku si AH...depan aku pown si AH jugak...yang dok kat sebelah aku nie dok la tanye2 aku minta jawapan...memang tak la aku nak layan kau...hahaha biar padan muke kau...!! ko ingt ko sorang leh wat palat, aku pown leh wat palat ngn ko...ko ingt senang nk dapat jawapan dr aku...silap orang la john...aku tak layan niger2 macam ko ok...kalau yang tanya aku mamat hensem turun dari langit sekali pown agak susah la aku nak tolong dia, hahaha ini pulak AWANG HITAM macam kau...

harap je muke macam educated...tapi hareeemmm...1 jam pertama kau boleh buat bodoh je kan...dengan harapan kau akan dapat jawapan dari orang lain...baik ko balik je la negara kau main batu seremban ke main congkak ke..mane taw dapat harumkan nama negara kau, dari dok kat cni menyusahkan orang lain, jadi bapak ayam, jadi pusher bek tak yah la...aku rase kalau kau jual batang kau kat negara kau sekarang nie...confirm ko dah kaye...tak yah susah2 nak jadi ENGINEER nak dapat gaji ribu2.

ikutkan hati aku nak je aku report kat lecturer...tapi aku nie masih percaya TUHAN tu akan bayar setimpal dengan effort kau.

p/s: entry geram...!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...