Saturday, August 27, 2011

sebelum si encik hati pulang ke kampung...

semekom sume....

subhanallah lame gile tak update blog, busy sesangat bnyk benda nak buat...comitment dgn UMEC then nk study plak...banyak betol mase aku dicuri...pejam celik je dah dekat sebulan puasa kan...lagi tiga hari nak raya....!!!!!!!!!

bulan 8 nie memang mencabar jiwa aku ckit, mane tak nye en. hati sentiasa buat saya stress...haha...busy sgt si dia sampai xde waktu untuk aku...keja...keja...keja...bulan 8 pown buffday dye...24 august...lagi cdey bile dye xde kat klang...and tak bleh nk celebrate sesame....last thursday hari tu aku keluar dgn cik zafiera and cik pija...mereka nie suma aka housemate, we all berbuka kat ikea..after iftar tu jenjalan kat ikano..singgah la outlet brand...nmpk plak baju laki...hurrmm, pe lagi bedal la 2 helai...satu kemeja satu t-shirt...bukan beli tu je k...beli gak barang aku...tu esok2 aku citer k...

harapan nak bagi present tu sebelum raye mmg xde la...sbb taw dye xde kat cni...aleh2 tadi dye msg...terkejut gak...bile dye bagi taw dye bru sampai umah. trus dye tanya kat mane...pastu suh la si en. hati nie datang umah...hehe. dye datang then g jenjalan jap naik keta tengok lampu2 raya kat area2 bukit kapar nie...masuk je keta dye tanya ape tu...??


lepak depan umah jap borak2...then suh dye acah baju kat badan dye...nasib baik la ngam...nasib baik dye tak kisah baju tu kaler ape...hehe...sebelum balik dye wish hari raya...rase nak nangis je sebab dye nak balik kampung..sebelum balik satu kucupan kat dahi dah buat aku tak tido satu mlm...hehhe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...