Saturday, July 9, 2011

pulang ke kampung si dia...???

hey peeps...

malas la nak citer sal dye nie....tapi xtaw la...even dye slalu buat aku menyirap....tapi bile time dgn dye elok je perangai dye nie....

kalau dulu selalu gak call...text....tapi skrg nie dah jarang....then bile jumpa lak...selalu buat tak tahu jew....buat derk je...sape tak menyirap....


tapi...bile aku call elok plak perangai dye nie....dari satu citer...ke satu citer...dr sekinchan...pastu sg. besar...then sabak bernam...taw2 je dah sampai ke kampung dye....memang panas gak la telinga nie...sampai tukar2 phone...kejap2 line putus la...kejap2 kredit kong...ckit lagi bateri plak kong...

dengan tak sengajanye dah kena temankan dye sampai kampung....haha...tapi dlm phone je la...bercerita dari kisah kereta...ke kisah kawen...then ke kisah adik beradik....masuk plak kisah naik semester baru aku nie...aku yg nk masuk study blik...dye plak kate rindu kat umah sewa aku...hahaha...nampak sangat dye slalu dtg kan...lalalalalallaa...dtg je k...just lepak2 k...


nasib la dye menghala ke perak...klau menghala ke K.L ke...ikut mne2 highway yg tgh jam skrg nie...BERSIH sgt la kate kan....alamatnye memang mengamuk la tuan badan...dh la penat blik keja lmbt...then jam plak balik kampung...sape yg tak menyirap...


tapi...dalam bnyk2 cerita...tetibe dye citer sal pening kpale dye...memang 2-3 minggu nie dye mengadu sakit kepala...aku dah suh makan ubat...pown tak jalan...macam2 ubat...selalu gak kena bebel ngn aku...then tadi pown dye ckp gak...dye cakap dah siap pergi wat check up lagi kat doctor....doc pown xleh nk diagnose dye nie sakit ape...maybe dye stress sangat kot keje...ye la aku tgk dye keje...mmg la penat...cari rezeki kan...kejap kat sini...taw2 jap lagi dye kat perak la...then kdg tu aku pai tak tahu dye kat mane...taw2 je dah kat sabah....memang kesian...tapi dye nie tak taw yg aku take care kat dye...selalu je wat aku hangin...


bila dye ckp pasal " dah tak lame lagi kot " "takot tak sempat"...mesti la aku marah...aku boleh jadi separuh gila taw klau dye tinggalkan aku skrg....so aku akan biar dye rileks kat kampung...aku xnk kacau dye bape hr nie...ala aku dh biase pown...slalu tu smpai b'minggu2 baru call...tak kisah la kat kampung tu dye jumpe sape pown...janji aku taw bile dye balik sini...dye rase lebih baik...tak salah kita bagi ruang dkt seseorang...utk kebaikan dye juga...lagi pun dh lame dye tak balik kampung...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...