Wednesday, February 29, 2012

we meet again....

hello...nie entry 4 thn skali nie...

29 feb...kt jumpa lg ye...aku de member lahir 29 feb nie..kesian kau kan ida kne sambut birtday 4 tahun sekali...muahahaha...btw..klau aku jd member aku tu aku mintak bf aku bg 4 hadiah...ye la 4 tahun x dapat hadiah kan..kne la ganti balik...miahahaha...


fuhhh kalau kira2....tggl lagi 19 hari je nak kena preentation pre thesis nie....hadoiiii progress tak gerak2 pown...hurrmm...biasa la last minute baru ade rse tension tu nnti, baru la kelam kabut nk buat...miahahaha...


pe lagi nk citer sal tarikh nie, owwhhh genap la 5 hari aku dan hadi baik2 balik...ngee....sorry la sebab last entry tu memang sesi meluah hati...tapi yang kelakarnya bila dah gaduh2 nie, selang sehari tiba2 dia call ckp nk dtg. lagi bpe minit nk sampai bru dia call, memang confident lebih la dia nie kan tau2 je aku blom balik umah meru lagi. yang aku lak gelabah ayam la bila tau dia nak datang. last2 masuk dalam keta kau pndg aku, aku pndg kau..bila dia tanya nak ckp pe aku kelu lidah...hahahah


dh la penat la nk type, nnti de citer lagi aku update la blog nie...nk settlekan surat utk intern nie...jap lagi aku update wordless wednesday aku....special nie khas utk 29th feb...


btw....for my friend ida....happy birthday geng...!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...