Sunday, May 15, 2011

happy teacher's day....

hey korang....

esok hari guru kan...dah 6 tahun tak sambut hari guru....klau dulu..tiap2 hari guru....confirm i akan bg sumthing la kat cikgu2 i....especially cikgu2 lelaki yg hensem2...hahahhaha....


i ingat lagi...mase tu i darjah enam....punye la nk bg sangat hadiah kat cikgu...i bagi pencil case kat cikgu i tu...siap bungkus elok2 gune kertas warna...then tambah lg 1 layer kai plastic lutsinar yg de corak bunga kecik2 tu....huhuh...


part paling BANGGE sekali when my cikgu pakai the pencil case bwk g kelas...hehhehe...memang suke gileww la....dgn harapan cikgu tu akan sayang kite la....hahahhaha....memang tak la...silap ckit...confirm aku kena seligi....ade sorang cikgu aku nie....name dye cikgu rosli...guru kelas aku la...dye suka STONCOLD dak2 klaz aku klau buat silap...aku penah kot kena ketuk pale ngn dye...mmg sakit beb...dye suka ckp ayat nie BAGERO...!!!


hahah...even sakit...at last aku jadi orang jugak akhirnye...kakka...mase darjah enam dulu pernah 1 klaz aku mogok ngn cikgu rosli nie..haha...gara2 dye maki budak2 klaz aku tak pandai main bola baling...hahaha...siap ade x dtg klaz lagi...haha...nasib la aku x kena skali...tp aku jadi mangse kne ganti dak2 yg tak dtg tu...huhuh...


so sempena hari guru nie...sorry la cikgu saya dah tak dapat nak bagi present kat ckigu2 lagi....zaman dah maju...so kite wish je kat blog ok....hehhee...anak2 didik cikgu sume dah jadi manusia...walaupun setakat kerja kilang...mereka tetap punya hala tuju dan cita2 besar....dan mereka sangat2 menyanjungi cikgu2 sekalian...


kepada semua cikgu2 yang pernah mendidik saya....jasamu ku kenang hingga hujung pernafasan ku....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...