Tuesday, February 15, 2011

bertambah setahun usia ku di bulan islam....

assalamualaikum sume,

sempena Maulidur Rasul nie, aku nk wish salam Maulidur Rasul buat semua...hehehe...nak taw satu citer x.....hehehe...korg xnk taw pown aku nk cter gak....


di sebalik 12 rabiulawal nie...ade satu kelahiran lain juga dlm keluarge aku....hhehehe...citer nk poyo je kan....nie mmg btul...sbnrnye aku lahir 12 rabiulawal jugak....heheheh....kebetulan mak aku bersalin kan aku pd 12 rabiulawal....so maknenye klau ikot bulan islam...aku dh 23 tahun...ooppss...dh tua....


setiap tahun, pd 12 rabiulawal, mak aku confirm akn wish pnye la hari lahir aku nie....kan lebih afdal kan klau kite raikan hari kelahiran kite dlm bulan islam....heheheh...tp tahun nie wish mak aku lain ckit.....dia wish by skype beb....dah maju mak aku nie....hahahhaa....dgn muke serabai aku bru bgn tido...ngeh2....


sebalik name aku plak....FATIN NABIHAN....kenapa NABIHAN....NABI tu diambil sempena aku lahir 12 rabiulawal bersempena hari kelahiran nabi Muhammad S.A.W....HAN plak...H for HASNAH...nme my mum....AN plak...nme my dad MOKSAN....huhuhu...


so nnti bile aku de anak...aku akn ingt tarikh kelahiran dye dlm bulan islam....hehehhe...mmg suke la ank2 aku nnti...dpt celebrate 2x...kekeke...eeyyhh jgn perasan la ko mona...calon pown xde...pkir nk de ank....hahahah....so uolls....jgn sesekali kite lupe akan bulan Islam k....heheheh...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...