Tuesday, December 28, 2010

diari kita...

mase zaman skolah dlu slalu tlis kat diary pe yg jadi tiap2 hari...tp skrg dh xde lagi...knape ek...
ntah mungkin aku dh xde mse utk tulis sume p'kara tu....atau pown mungkin aku dh xtaw ape lg aku nk tlis kat diary tu...sbb setiap hr aku akn wat bnde yg sme...

mungkin cerita yg akan aku tulis tu dh x seronok utk aku tlis kat dlm diary tu....ibarat aku nie dh xde pendorong utk aku tulis sume tu.....hhhmmm....

tapi...aku rse skrg nie aku ptut buat tu semula....heheheh....and aku rse aku nk kongsikan ape yg aku tlis tu b'same si dia..hehehe....and si dia pown bleh gak luahkan ape yg dia rse dlm diary tu....ok x...ala2 lagenda budak setan la kan..kekekke...

aku akn nme kan diary tu "diari kita"....sbb segala rse aku ngn dye akn aku tulis dlm diary tu....
mungkin stu hr nnti klau jdoh aku ngn dye x pnjg....at least diary tu dpt m'ingtkan aku kat dye....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...